Služby

REALITNÍ PUBLIC RELATIONS

Dobré jméno realitní firmy se podobá spořícímu účtu v bance.

Váže se na každodenní drobné kroky, kterými dokazujete, že připravujete kvalitní realitní projekt: s ohledem na jeho budoucí uživatele, na stávající sousedy a na urbanistický rozvoj daného města.

Hrajete-li dlouhodobě fér, vaše konto důvěry se úctyhodně plní a je nadstandardně úročeno. Vaše dobré jméno přitáhne bonitní klienty, skvělé zaměstnance, spolehlivé dodavatele a zajistí vám respekt v odborné realitní komunitě.

Z konta důvěry můžete vybírat, když se něco nepovede. 

OD PR K MARKETINGOVÉ KOMUNIKACI   

Stejně jako je těžké oddělit práci a soukromí, protože obojí patří do vašeho života a prolíná se v něm, je zbytečné rozdělovat PR a další marketingové aktivity. V souvislosti s technologickou proměnou prostředí a širokým spektrem možností, kde se můžete prezentovat, je přesnější termín integrovaná marketingová komunikace (ve zkratce MarCom).

Klíčový je profesionálně zvládnutý přímý kontakt se stávajícími a potenciálními klienty. A možností, jak je oslovit, je celá řada. Můžete rozvíjet vlastní platformy (firemní web, blog, podcast, otevřít infocentrum s modelem budoucí výstavby či okouzlující sales point), prezentovat se v klasických médiíchvyužívat prostor sdílený (na sociálních sítích) a placený (inzerci, sponzoring a hodnotná partnerství). 

Kvalitní marketingová komunikace je založená na faktech, pozitivně laděná a konzistentní na všech komunikačních kanálech po obsahové a formální stránce.   

Specifikem realitních firem a jejich projektů jsou vztahy v místní komunitě a krizová komunikace, která může přijít během přípravy, výstavby i provozování nemovitosti.   

POMŮŽU VÁM, KDYŽ 

Počítejte s tím, že první výsledky se dostaví do 3 měsíců, dlouhodobější efekt pocítíte – v závislosti na intenzitě zvolených aktivit – během 6 až 12 měsíců. Začínáte-li krizovou komunikací, napravování vaší reputace bude trvat déle a může se protáhnout i na roky.    

Nebudu pro vás ta pravá, pokud:  

SLUŽBY A CENÍK

Na svém blogu jsem popsala způsoby odměňování v oblasti public relations. Ve své praxi vycházím z následujících hodinových sazeb:   

Strategie
konzultace, návrhy, strategická a krizová komunikace

Tvorba obsahu a psaní textů
pro web, aplikaci, firemní merkantilie, média apod.

Školení  
mediální workshopy, PR pro marketéry, LinkedIn 

3 000 Kč / hod.
 

1 500 Kč / hod.


20 000 Kč – 40 000 Kč   

Od 1. 7. 2021 se k mým službám přičítá DPH 21 %.   

PŘEHLED PR SLUŽEB

STRATEGIE KOMUNIKACE & STRATEGICKÁ KOMUNIKACE

Pro realitní firmy a realitní projekty připravuji komunikační a obsahové strategie na období 6 až 12 měsíců. Projdu si aktuální stav vaší marketingové komunikace a budu pracovat jak s vašimi podklady, tak s externími informačními zdroji. Výsledný dokument vám představí celkový koncept komunikace, navrhne profilová témata a upozorní na potenciální komunikační hrozby.

Součástí strategického řízení firmy je také příprava na krizovou komunikaci. Některé své klienty jsem v průběhu krizové komunikace zastupovala, jiné jsem podporovala při řešení vleklých krizových komunikací. Vždycky jsme to zvládli, a tak mohu poradit i vám, jak na to.

Nicméně 95 % času se věnuji pozitivně laděné marketingové komunikaci! Na strategické úrovni k ní patří například úspěšné realitní akvizice či divestice, představení nových developerských projektů, rozjezdy realitních firem a růst nemovitostních portfolií.                

Pomáhala jsem:  

Vydrica, Bratislava, 2020
Strategie marketingové komunikace rezidenčního projektu 

Visionary, Praha, 2017 – 2018  
Strategie marketingové komunikace admin. projektu v Praze 7

Skanska Property Czech Republic, 2017 – 2019 a 2020 – 2021
Komunikační a obsahová strategie developerské firmy 

Round Hill Capital Czech Republic, 2017 – 2019 
Komunikační strategie asset managera portfolia Residomo 

DESIGN A TVORBA OBSAHU

Společnosti podnikající na realitním trhu mají široké spektrum možností, kde a jak mohou oslovit své zákazníky a další cílové skupiny, s nimiž jsou v obchodním a pracovním kontaktu. Tato pestrost se odráží i v mojí práci. Pro své klienty připravuji obsah, který používají na různých platformách marketingové komunikace. Nejčastěji na svých webech, v rámci marketingových kampaní, v kontaktu s novináři.    

Klíčové sdělení zpracovávám do různých formátů digitálního storytellingu. Spolupracuji s grafiky, fotografy, kameramany, SEO konzultanty a programátory.         

Pracovala jsem pro:   

Arcadis Czech Republic, 2018 – 2021 
Tiskové zprávy, advertoriály, případové studie  

Skanska Property Czech Republic, 2020 – 2021
Tiskové zprávy, podklady pro nájemce, scénáře firemních videí   

Amundi Asset Management, 2020  
Weby budov Forum Karlín, Keystone a Polygon House  

Cushman & Wakefield Asset Services, 2020
Web, LinkedIn profil, brožura, podklady pro nájemce   

PSANÍ TEXTŮ 

Jako copywriterka se věnuji psaní marketingových textů. Nejčastěji pro weby, advertoriály, sociální sítě a brožury. Máte-li texty už hotové a chcete je doladit, mohu je editovat.     

Příležitostně přispívám do realitních příloh tradičních médií a do firemních časopisů realitních firem. Ráda dělám rozhovory, kdy mi zajímaví lidé věnují hodinu svého času a kdy se jich můžu ptát téměř na cokoliv. Čirá radost!       

Publicistika:  

Hospodářské noviny, 2018 – 2021
Realitní magazín, TOP realitní fondy

Development News, 2020
Rozhovory a aktuality  

Firemní novinařina: 

Skanska Property Czech Republic, 2018 – 2021
Firemní blog www.morethanoffice.eu 

Accolade, 2019 
Spacces – výroční magazín realitní investiční skupiny 

 

Copywriting:   

CS Beton, 2021
Produktové advertoriály

JK Advisory, 2019
Firemní profil   

Editace: 

MVGM Czech Republic, 2021
Textové úpravy firemního webu (CZ, ENG) 

Jedu plomby, 2019 
Editace knihy pro studenty stomatologie a dentální hygieny 

KONZULTACE 

Zakládáte novou realitní společnost a chcete se poradit, jak nastavit její marketingovou prezentaci a komunikaci? Máte realitní projekt, jehož komunikace se nedaří a chcete ji posunout dál? Chcete získat nezávislý pohled na své dosavadní aktivity a obohatit je o nové nápady? Potřebujete posoudit podklady, které jste dostali od své PR, marketingové nebo kreativní agentury?

Radila jsem:   

Realitní fond Salutem, 2020
Marketingová komunikace realitního fondu 

Pražská developerská společnost, 2020
Marketingová komunikace municipálního developera 

Skanska Commercial Development Europe, 2020 
Výběrové řízení na kreativní služby a jeho vyhodnocení 

Lidl, 2019 – 2020 
Projekt interní komunikace 

PŘEDNÁŠKY 

Od roku 2019 přednáším o realitním marketingu v rámci MBARE – realitním MBA kurzu na Vysoké škole ekonomické v Praze. Celkem 8 vyučovacích hodin v každém akademickém roce je skvělou příležitostí shrnout, co je v realitním marketingu nového, a ukázat to na inspirativních případových studiích. Celou výuku jsme během koronaviru zvládli online.     

Akademické a profesní organizace:   

MBARE, Vysoká škola ekonomická, 2019 – 2021 
Realitní marketing 

RICS Czech Republic, 2020
Komunikace realitních firem a profesionálů 

ŠKOLENÍ

Koncentrované know-how z oblasti realitního PR a realitního marketingu předávám formou školení. V současné době nabízím mediální workshop pro top manažery realitních firem (šestihodinové), PR pro realitní marketéry (dvouhodinové) a LinkedIn pro realitní firmy/profesionály (dvouhodinové). Jde o interaktivní semináře plné praktických doporučení.     

Kurzy jsem připravila pro:    

REICO, 2021
Mediální workshop pro vedení společnosti 

Lucron SK, 2020
LinkedIn pro realitní makléře 

Arcadis, 2020
PR pro realitní marketéry

108 Agency, 2018 a 2019
PR pro realitní marketéry