Reference

Portfolio 2017 - 2021

Strategická komunikace
PR podpora
Poradenství
Školení
Copywriting

Portfolio 2002 - 2017

PR pro reality a development
PR ve zdravotnictví + speciální projekty

Reference

PUBLIC RELATIONS

DEVELOPERSKÁ SPOLEČNOST SKANSKA COMMERCIAL DEVELOPMENT EUROPE
STRATEGICKÁ KOMUNIKACE & PUBLIC RELATIONS 

V letech 2017 – 2019 a 2020 – 2021 jsem pracovala pro českou pobočku společnosti Skanska komerční development a podílela jsem se na externí komunikaci firmy a jejích pražských kancelářských projektů Visionary, Praga Studios, Parkview a Port7 od oznámení akvizice pozemků po divestici třech dokončených budov. Jako copywriter jsem se účastnila příprav marketingových materiálů pro realitní agenty a nájemce.       

Petra Machartová, Corporate Marketing Manager Skanska CDE

„V průběhu naší velmi příjemné tříleté spolupráce se Markéta svými rozsáhlými zkušenostmi v oblasti realit výrazně podílela na komunikaci komerčního developmentu Skanska v ČR. Každoročně připravovala plány naší firemní a projektové komunikace a významně nám pomáhala plnit naše komunikační cíle. Jejíma rukama prošly téměř všechny naše texty určené pro média, pro odbornou veřejnost, pro webové stránky i edukační/informační texty určené pro nájemce našich kancelářských projektů. Byla součástí redakčního týmu, který píše náš firemní blog morethanoffice.eu, a připravovala scénáře po některá naše projektová videa. Nepřeháním, když řeknu, že na Markétu je absolutní spolehnutí, a to jak co se týče kvality odvedené práce, tak dodržování daných termínů. Určitě oceňuji její odborné znalosti, ale ráda bych zmínila i osobní hledisko. S Markétou se mi spolupracovalo velmi snadno a přirozeně, a to i díky její vstřícnosti, osobnímu přístupu, přizpůsobení se našim potřebám a v neposlední řadě veselé a pozitivně naladěné povaze. Spolupráci s ní mohu jedině doporučit.“

MEZINÁRODNÍ SPOLEČNOST PŮSOBÍCÍ V OBLASTI SPRÁVY INVESTIC DO NEMOVITOSTÍ
KOMUNIKACE ZMĚNY JMÉNA STŘEDOEVROPSKÉHO ZASTOUPENÍ

Společnosti EURAMCO (dříve SachsenFonds) jsem v roce 2017 doporučila aktivity, které souvisely se změnou firemního jména. V rámci B2B komunikace jsem připravila tiskovou zprávu pro novináře píšící o českém a středoevropském realitním trhu, navrhla jsem kreativní direct mailingovou kampaň, text oznámení na webové stránky a infografiku na sociální síť LinkedIn.

Robert Pastuszek, ředitel společnosti EURAMCO Asset Czech / nyní Finance & Operations Director Savills

„S Markétou jsme konzultovali kroky v rámci rebrandingu naší společnosti. Připravila veškeré texty určené pro komunikaci s našimi obchodními partnery a pro odbornou realitní veřejnost. Pomohla nám s grafikou a vysvětlila, jak pro informování o této změně využít také sociální média. Spolupráce byla velmi efektivní a těšíme se na další společné projekty.“

MEZINÁRODNÍ PORADENSKÁ SPOLEČNOST JLL
EXTERNÍ KOMUNIKACE

Pro společnost JLL (dříve Jones Lang LaSalle) jsem začala pracovat v roce 2011, kdy došlo ke sloučení s poradenskou firmou King Sturge. Během dvou let jsem měla na starosti externí a interní komunikaci fúze obou subjektů, kompletní marketingové aktivity sjednocené firmy, vztahy s médii, firemní akce, CSR aktivity, CRM systém a webové stránky. Po návratu z rodičovské dovolené jsem se v roce 2016 – 2017 vrátila ke vztahům s médii, interní komunikaci a připravovala multimediální obsah pro firemní kanály online marketingu.

Tewfik Sabongui, dlouholetý ředitel JLL / nyní Managing Director Colliers International 

„S Markétou jsem spolupracoval více než tři roky, a i když se její role v průběhu času měnily, vždy zůstávala profesionalita a vysoká samostatnost při řešení úkolů. Kompletně měla na starosti například komunikaci s novináři píšícími o českém a středoevropském realitním trhu. V rámci svých aktivit v oblasti marketingu se soustředila také na digitální marketing a jeho vývoj v rámci JLL. Posléze jsem Markétu požádal, aby se této nové činnosti plně věnovala a posilovala profil firmy na tomto poli vytvářením kvalitního obsahu, natáčením videí a aktivitou na profesních sociálních sítích. Spolupráci s Markétou doporučuji, je zodpovědná, samostatná a zkušená.“

COPYWRITING

MEZINÁRODNÍ PORADENSKÁ SPOLEČNOST CUSHMAN & WAKEFIELD
REALITNÍ MARKETING & COPYWRITING
 

Po celý rok 2020 jsem měla na starosti marketingové aktivity společnosti Cushman & Wakefield Asset Services. Připravovala jsem podklady pro odborná média, psala blogy na webové stránky www.asset-guide.cz, průběžně plnila profil Cushman & Wakefield Asset Services CEE na LinkedIn a sepsala profilovou brožuru Retail Asset Services. Zároveň jsem se podílela na marketingu některých spravovaných – především kancelářských – nemovitostí.     

Lenka Vodrážková, partnerka Cushman & Wakefield Office Asset Services

„V hektické době začátku koronavirové pandemie jsme pro kancelářské budovy, které spravujeme, s Markétou připravily komunikaci určenou nájemcům ohledně nařízených opatření, hygienických pravidel a dodržování společenského odstupu. Markéta také koordinovala přípravu několika projektových webů (pro budovy Forum Karlín, Keystone nebo Stará Celnice) a napsala pro ně texty. Podílela se také na přípravě průzkumu spokojenosti nájemců na budově Smíchov Gate. S Markétou je radost spolupracovat, je velice milá, vstřícná, kreativní a vždy odvádí profesionální práci.“

DEVELOPERSKÁ SPOLEČNOST SKANSKA COMMERCIAL DEVELOPMENT EUROPE
REALITNÍ MARKETING & COPYWRITING 

 

Pro novou kancelářskou budovu Parkview jsem připravila scénář pro video o kvalitě vzduchu v jejím interiéru.
V hlavní roli Martin Zemánek, projektový manažer Skanska.      

Proč jsou na Parkview neotvíravá okna?  

INTERNÍ KOMUNIKACE

MEZINÁRODNÍ REALITNÍ PORADENSKÁ SPOLEČNOST JLL
INTERNÍ KOMUNIKACE 2017

V rámci svého působení v JLL jsem měla na starosti také interní komunikaci. V první polovině roku 2017 byly komunikovány zásadní změny ve firmě: změna na postu ředitele, změna ve vedení některých týmů a představení nových služeb, které firma na českém trhu nabízí. Pražská pobočka JLL v této době prodloužila svou nájemní smlouvu v budově Myslbek v centru Prahy, ale rozhodla se pro kompletní redesign firemních kanceláří a o přechodu na Mobile Working Program. Příprava komunikace všech těchto změn a pravidelné informace zaměstnancům byly mým úkolem. Zároveň jsem připravovala měsíční online newslettery, které jsme s kolegyní na Slovensku pojaly jako společný projekt. Zprostředkovávala také interní komunikaci se sesterskou firmou LaSalle Investment Management.

Miroslav Barnáš, bývalý ředitel poradenské společnosti JLL

„Markéta se podílela na interní komunikaci související s mým nástupem do vedení pražské pobočky a se změnami, kterými firma prvních šesti měsících mého působení v ČR prošla. Byla v pravidelném kontaktu s kolegy z evropské centrály ve Velké Británii, ze středoevropské centrály v Polsku i z mé mateřské pobočky na Slovensku. Její pomoci si vážím.“

MEZINÁRODNÍ PORADENSKÁ SPOLEČNOST KING STURGE
INTERNÍ KOMUNIKACE A CSR AKTIVITY

Pro King Sturge jsem pracovala v letech 2008 – 2011 a měla jsem na starosti kompletní firemní komunikaci, marketing a programy corporate social responsibility. Český realitní trh v této době zažíval krizi, což pocítila samozřejmě i naše společnost. Spoustu aktivit jsme zařizovali vlastními silami a hodně nás to spojilo. Podílela jsem se na přípravě interního edukačního programu, nového kariérního žebříčku, firemního víkendu či tuzemských oslav 250. výročí založení firmy. Organizovala jsem tzv. Charity Days a řídila jsem celoroční fundraisingovou kampaň, jejímž výsledkem bylo 250 000 Kč vybraných pro neziskové organizace v České republice.

Monika Novotná, HR Manager King Sturge / nyní HR Manager Penta Hotels 

„S Markétou jsme připravovaly mimo jiné nový kariérní žebříček pro 80 zaměstnanců pražské pobočky King Sturge. Ocenila jsem její nápady, které se týkaly obsahu, tak komunikace navrhovaných změn. Šlo zejména o lepší strukturu v rámci týmů a rozdělení kompetencí na jednotlivých úrovních.“