Marketingová komunikace je zaměřená na podporu prodejního procesu vaší nemovitosti nebo realitní služby.
Pomůžu vám, když:
- s marketingovou komunikací začínáte a chcete se poradit, jak na to,
- máte nový realitní projekt a chcete navrhnout jeho prezentaci,
- se marketingové komunikaci svých projektů věnujete dlouhodobě a chcete nové nápady,
- řešíte krizovou komunikaci vašeho realitního projektu,
- nestíháte a chcete část vaší projektové marketingové komunikace zajistit externě.
Podle stanovených obchodních cílů a marketingového rozpočtu vybereme vhodné aktivity, díky kterým své zákazníky zajímavě oslovíte v offline i online světě.
Co pro vás můžu udělat
Jednotlivé služby a produkty můžete volně kombinovat, nicméně doporučuji začít konzultací, během níž vybereme službu, která je pro vás v daný moment vhodná.
Marketingové konzultace
Poradenství týkající se vaší projektové nebo produktové komunikace. Probíhá 60 minut online přes Google Meet.
Dlouhodobý mentoring
O své znalosti a zkušenosti se podělím s vaším zaměstnancem/zaměstnankyní během mentorských setkání.
Jejich frekvence záleží na vás. Obvykle se jich během půlroku odehraje 5. Probíhají 60 minut online přes Google Meet.
Audit projektové komunikace
Poskytne nezávislý pohled na vaši dosavadní projektovou komunikaci vůči cílovým skupinám. Připojím praktická doporučení, co a jak upravit.
Strategie projektové komunikace
Komplexní návrh na období 6 až 12 měsíců pro váš realitní projekt. Zmapuji současný a popíšu cílový stav, doporučím postup, jak jej dosáhnout, definuji klíčová sdělení a formu jejich prezentaci vůči cílovým skupinám. Upozorním na komunikační a reputační rizika.
Koordinace marketingové komunikace
U menších developerských projektů mohu koordinovat jejich marketingovou komunikaci. Předpokladem je, že projekt má nachystanou strategii komunikace.
Copywriting marketingové komunikace
Píšu texty určené pro komunikaci realitních projektů v češtině a v angličtině. Často projektové weby, prezentační brožury a další merkantilie.
Jak můžeme spolupracovat
- Ad hoc formou jednorázových konzultací, které probíhají online. Honorář hradíte po konzultaci.
- Projektově. Spolupráce je koncentrovaná do několika týdnů či měsíců a hodí se např. na komunikační audity, zpracování komunikačních strategií nebo copywriting webu. Polovinu sjednaného honoráře platíte předem, zbytek po dokončení.
- Dlouhodobě. Pokud máte více realitních projektů, kterým chcete zajistit průběžnou marketingovou podporu. Spolupráce probíhá na pravidelné měsíční bázi, za kterou platíte paušální honorář. Díky tomu máte v mém programu vždy rezervovaný sjednaný počet hodin.
Ceny
Cenu auditu projektové komunikace vám ráda poskytnu na vyžádání. Zpracování projektové komunikační strategie nacením individuálně podle vašeho zadání a předpokládaného rozsahu práce.