Marketingová komunikace

Strategie komunikace

Pro vaši realitní firmu a/nebo projekt připravím komunikační a obsahovou strategii na období 6 až 12 měsíců.

Jedná se o celkový koncept, který navrhne profilová témata, klíčová sdělení a upozorní na potenciální komunikační hrozby.

Do strategické komunikace patří zejména oznámení akvizic a divestic, představení nových developerských projektů, rozjezdy realitních firem a významný růst nemovitostních portfolií.

Její součástí je také krizová komunikace. Některé své klienty jsem v průběhu krizové komunikace zastupovala, jiné jsem v jejím průběhu podporovala. Poradím i vám, nebo vás na ni formou tréninku připravím.

Skanska Commercial Development
Developer kanceláří v Praze
2017–2022
Logicor Czech Republic
Vlastník logistického areálu
2021–2022
CB Property Investors
Realitní fond
2021
Lucron Slovak Republic
Rezidenční projekt Vydrica
2020
Karimpol Czech Republic
Administrativní budova Greenline
2019
Round Hill Capital
Asset manager portfolia Residomo
2017–2019

Design
a tvorba obsahu

Pro vaši realitní firmu či projekt navrhnu a připravím smysluplný obsah, který využijete při představení vašich obchodních aktivit, služeb či produktů.

Oslovíte jím své klienty v rámci marketingových kampaní, na webových stránkách, sociálních sítích a v médiích.

Vymýšlím klíčová sdělení a zpracovávám je do různých formátů digitálního storytellingu. Spolupracuji s grafiky, fotografy, kameramany, webdesignery a programátory.

Skanska Commercial Development
Kancelářská budova Parkview
2020
Amundi Asset Management
Forum Karlín, Keystone a Polygon
2020
Invesco
Kancelářská budova Stará Celnice
2020
Arcadis
Stavební poradenská společnost
2018–2022
Cushman & Wakefield Asset Services
Správa komerčních nemovitostí
2020
Pražská developerská společnost
Municipální developer
2020–2022

Konzultace 

Poradím vám, na co se v realitním marketingu soustředit a čemu se vyhnout. Doporučím, co v nastavení vaší marketingové či komunikační kampaně ještě doladit. 

Pomůžu vám s výběrovým řízením na kreativní agenturu. Jak sepsat zadání, koho oslovit a jak předložené nabídky vyhodnocovat. Vysvětlím vám, jak agentury pracují a jak vzájemnou spolupráci nastavit. 

Zakládáte-li marketingové oddělení, poradím vám, co by měl zvládat specialista, manažer a jeho ředitel. Výběrem vhodného kandidáta na první dobrou ušetříte svůj čas, peníze a zklamání.    

ČMN
Realitní skupina
2021
Salutem
Realitní fond
2020
Lucron
Rezidenční developer v Bratislavě
2020
Lidl
Retailová jednička
2019