Blog

Nejnovější

Co se povedlo

Od září 2017 pracuji jako nezávislá PR konzultantka se zaměřením na reality, development, urbanismus a architekturu. Věnuji se přípravě podkladů pro marketingovou komunik...

Můj realitní rok 2021

V letošním roce jsem pracovní čas dělila mezi realitní firmy (90 %) a odborná realitní média (10 %). Komunikace realitních firem Zajišťovala jsem / konzultovala jsem prez...

Milan Brlík: Konfrontace je přirozená a musí být kultivovaná

Rozhovor s Milanem Brlíkem, vedoucím Kanceláře participace na Institutu plánování a rozvoje Hl. m. Prahy, se protáhl o hodinu. Probrali jsme rozdíly v dosahován...

10 zastávek na cestě za dobrým realitním webem

Říká se, že pandemie koronaviru urychlila digitalizaci naší společnosti zhruba o pět let, ale weby některých realitních společností a projektů tomu zatím stále neodpovída...

Kupte kolegům netradiční dárek, třeba sešit z kelímků od kafe

Lucie Hyblerová je křehká rusovláska, která vedle výchovy malého synka vede od února 2020 sociální platformu Breakfaststory. Jde o sociální podnikání, které – jak říká – ...

PR pro real estate: jak nastavit komunikaci realitní firmy?

Cílem public relations (PR) je vytváření dobrých vztahů s veřejností a budování dobrého jména. Každá realitní firma má svoje zákazníky, kteří se liší podle toho, zda...

Jak se platí za PR služby?

Klienti, kteří s PR začínají, se mě pravidelně ptají na to, jak se za PR služby platí. Sepsala jsem přehled nejčastěji využívaných modelů odměňování. Každý z nich se...

Komunikace top manažerů je v krizových dobách klíčová

Představte si, že převezmete vedení ve firmě, které se roky daří, a nic nenasvědčuje tomu, že by se to mělo změnit. A najednou přijde koronavirus a všechno je jinak. Míst...

Můj realitní rok 2020

V letošním roce jsem pracovní čas dělila mezi realitní firmy (90 %) a odborná realitní média (10 %). Témata, o kterých jsem psala v roce 2020 Sustainability Realitní inve...
Starší příspěvky