Blog

Nejnovější

Realitní fotografie

Vizuální ztvárnění nemovitosti, ať už jde o fotografie existující budovy nebo vizualizace nového projektu, je jedním z nejvýznamnějších prvků realitního marketingu. Vizuá...

Port7: Realitní ESG v praxi

Port7 je dosud největší multifunkční projekt společnosti Skanska v Praze, který po svém dokončení v Q2 2023 nabídne v pražských Holešovicích 35 600 m2 kanceláří třídy A. ...

ESG podporuje dobrou pověst realitní firmy

Díky dohodě členských států Evropské unie o přechodu k zelené ekonomice (Green Deal), platné EU taxonomii, požadavkům investorů na zodpovědné investice a zvýhodněné ...

Co se povedlo

Od roku 2017 pracuji jako nezávislá PR konzultantka se zaměřením na reality, development, urbanismus a architekturu. Věnuji se přípravě podkladů pro marketingovou komunik...

Můj realitní rok 2021

V letošním roce jsem pracovní čas dělila mezi realitní firmy (90 %) a odborná realitní média (10 %). Komunikace realitních firem Zajišťovala jsem / konzultovala jsem prez...

Milan Brlík: Konfrontace je přirozená a musí být kultivovaná

Rozhovor s Milanem Brlíkem, vedoucím Kanceláře participace na Institutu plánování a rozvoje Hl. m. Prahy, se protáhl o hodinu. Probrali jsme rozdíly v dosahován...

10 zastávek na cestě za dobrým realitním webem

Říká se, že pandemie koronaviru urychlila digitalizaci naší společnosti zhruba o pět let, ale weby některých realitních společností a projektů tomu zatím stále neodpovída...

Kupte kolegům netradiční dárek, třeba sešit z kelímků od kafe

Lucie Hyblerová je křehká rusovláska, která vedle výchovy malého synka vede od února 2020 sociální platformu Breakfaststory. Jde o sociální podnikání, které – jak říká – ...

PR pro real estate: jak nastavit komunikaci realitní firmy?

Cílem public relations (PR) je vytváření dobrých vztahů s veřejností a budování dobrého jména. Každá realitní firma má svoje zákazníky, kteří se liší podle toho, zda...
Starší příspěvky