Blog

Public relations

Jak získat pozornost médií?

Mediální zájem je vrtkavá věc. Jedni se jej marně snaží přitáhnout roky a druzí ho mají a nestojí o něj. Pomyslné spektrum je široké. Kde se na něm teď nacházíte vy? Před...

Komunikace CEO: příprava na rozhovor

Reprezentace firmy navenek je součástí pracovních povinností lidí v nejvyšších pozicích. Patří k nim i rozhovory pro média, která dnes mohou mít řadu podob: tradiční...

PR pro real estate: jak nastavit komunikaci realitní firmy?

Cílem public relations (PR) je vytváření dobrých vztahů s veřejností a budování dobrého jména. Každá realitní firma má svoje zákazníky, kteří se liší podle toho, zda...

Jak se platí za PR služby?

Klienti, kteří s PR začínají, se mě pravidelně ptají na to, jak se za PR služby platí. Sepsala jsem přehled nejčastěji využívaných modelů odměňování. Každý z nich se...

Public relations (PR) vs media relations

Vy děláte PR? A to je psaní článků do novin? A proč by měla firma komunikovat? Proč s novináři, nestačí nám sociální sítě? Bojíme se, že nám to novináři (zase) natřo...

Jak vytvořit dobrý profil na LinkedInu?

Profil na sociální síti LinkedIn je pro řadu lidí jejich jedinou profesní prezentací v online světě. Tiše předpokládám, že právě Vy nepíšete ve volném čase prof...

Jak sestavit moderní firemní newsroom?

Na začátku srpna jsem psala pro jeden realitní magazín delší text, který shrnoval situaci na tuzemském rezidenčním trhu a obsahoval vyjádření nejvýznamnějších hráčů. V&nb...

Pět tipů na psaní úspěšných tiskových zpráv

Kontakt s médii je významnou součástí externí komunikace firmy, instituce, ale i třeba neziskové organizace. Tisková zpráva je jedním ze základních textů, které novinářům...