Public relations

Jak vytvořit dobrý profil na LinkedInu?

Profil na sociální síti LinkedIn je pro řadu lidí jejich jedinou profesní prezentací v online světě. Tiše předpokládám, že právě Vy nepíšete ve volném čase profesně zaměřený blog, který má tisíce čtenářů apod. V průběhu posledních tří let, kdy se LinkedInem pravidelně zabývám, jsem zaznamenala, že řada lidí na úrovni středního a vyššího managementu: má svůj profil neúplný nebo jen ledabyle vyplněný sdílí obsah, který z nich guru jejich oboru rozhodně neudělá chová se tak, jak byste rozhodně nečekali od člověka na vyšší nebo vysoké manažerské pozici, kterou v dané firmě zastává. Digitální stopa, kterou si...

Jak sestavit moderní firemní newsroom?

Na začátku srpna jsem psala pro jeden realitní magazín delší text, který shrnoval situaci na tuzemském rezidenčním trhu a obsahoval vyjádření nejvýznamnějších hráčů. V rámci jeho příprav jsem si poctivě proklikala firemní weby a také sekci nejčastěji nazvanou tiskové středisko. Musím říct, že skutečných novinek tam bylo pomálu. Mnohem lepší byl osobní kontakt s manažery firem a jejich mediálními zástupci. Nakonec jsem získala vyjádření 7 společností z celkem 10 oslovených a článek jsem odevzdala včas, uff! Vraťme se ale zpátky k firemním webům a online tiskovým střediskům. Řada realitních firemních webů je statická a oživit je...

Pět tipů na psaní úspěšných tiskových zpráv

Kontakt s médii je významnou součástí externí komunikace firmy, instituce, ale i třeba neziskové organizace. Tisková zpráva je jedním ze základních textů, které novinářům poskytnete, a proto je dobré dát si na ní záležet. Téma tiskové zprávy je klíčové I když se vám může zdát, že váš projekt či vaše služba jsou jedinečné, trocha sebekritiky je na místě. Chcete sdělit opravdu něco nového, výrazně/překvapivě jiného nebo v kontextu vývoje/oboru nečekaného? Dobří novináři jsou kritičtí a nečekejte od nich oslavné články na první stránce jejich periodika, od toho je reklama = inzerce....