O mně

Pro realitní firmy působící na českém trhu pracuji od roku 2002. Vytvářela jsem dobré jméno developerů, realitních investorů a konzultantů. Zajišťovala jsem marketingovou komunikaci asset & property manažerských společností, stavební firmy a výrobce stavebního materiálu. Měla jsem na starosti prezentaci českých statutárních měst na zahraničních realitních veletrzích a mediální servis pro několik mezinárodních konferencí pořádaných v Praze. 

Od roku 2017 působím jako nezávislá PR konzultantka se zaměřením na reality. Svým klientům poskytuji nestranný pohled na jejich dosavadní komunikaci a marketingovou prezentaci. Hledáme to, v čem jsou jedineční a v čem vynikají. Pro jednotlivá sdělení najdeme vhodnou formu prezentace a marketingovou komunikaci sjednotíme. Někde doplníme chybějící komunikační kanál, někde stavíme komunikaci od začátku a jinde ji posuneme novým směrem. Každá firma má své vlastní potřeby, ale všechny spojuje to, že jsou otevřené diskusi a připravené na změnu, pokud je třeba.

Budování dobré pověsti a profesionální marketingová prezentace je běh na dlouhou trať, kde se počítá zejména poctivý trénink a stabilní kvalitní výkon než série vyčerpávajících sprintů. Autentická marketingová komunikace vychází z vašeho pojetí realitního podnikání, které by mělo mít nejen finanční cíle, ale také společenský přesah. O důvěru, kterou tímto způsobem vytvoříte, se můžete opřít v nepříjemných situacích, které vás mohou potkat.

Mám řadu zkušeností s krizovou komunikací realitních projektů. Zastupovala jsem realitní společnosti při krizové komunikaci, připravovala jsem strategii dlouhodobé krizové komunikace, podporovala své klienty při probíhající krizové komunikaci a měla jsem na starosti organizaci několika veřejných projednání developerských projektů. V těchto chvílích je klíčová souhra s klientem, shoda na komunikační strategii a psychická odolnost.  

Při práci využívám své humanitní vzdělání, dlouhodobou znalost realitního trhu a žurnalistickou praxi. Vytvářím smysluplné a přesné texty, které vaše realitní téma zasadí do aktuálního tržního kontextu. Mé materiály můžete využít při komunikaci s médii, na profesní síti LinkedIn, na firemních webových stránkách a blozích, ve firemních videích a v tištěných marketingových materiálech. 

O marketingové komunikaci realitních firem také přednáším. Jsem lektorkou realitního MBA programu na Vysoké škole ekonomické v Praze, připravila jsem workshop pro českou pobočku mezinárodního profesního sdružení RICS a několik individuálních firemních školení o realitním marketingu a komunikaci. 

Zároveň se sama profesně vzdělávám v oblasti marketingu (absolvovala jsem marketingový miniMBA program Marka Ritsona) a v přípravě webů (copywriting, SEO a UX design).         

V roce 2002 jsem po studiích na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy nastoupila do přední české PR agentury AMI Communications, kde jsem měla šest let na starosti klienty z oblasti realit a zdravotnictví. V roce 2008 jsem začala pracovat jako manažerka marketingové komunikace české pobočky mezinárodní poradenské společnosti King Sturge a po fúzi v roce 2011 jsem se stala vedoucí marketingového oddělení v realitní poradenské firmě JLL.

Od září 2017 jsem na volné noze. Na svém blogu jsem sepsala Co se povedlo a sestavila přehled pracovních aktivit v letech 2023, 2022, 2021, 2020 a 2019. Mám ráda pestrost realitních projektů, na jejichž komunikaci se podílím, a vyhovuje mi časová flexibilita, díky které mohu lépe sladit pracovní a rodinný život.             

Dlouhodobě podporuji aktivity různých neziskových organizací. V AMI jsem úzce spolupracovala s ICTUS o.p.s. a pomohla etablovat jejich aktivity v odborné lékařské komunitě. V King Sturge jsem zavedla Charity Days a vedla roční fundraisingovou kampaň včetně charitativního softballového turnaje pro realitní společnosti působící na pražském trhu. V JLL jsme pozornost soustředili na podporu Dětského domova v Milovicích a Domova pro mentálně handicapované v Psárech. K mým nynějším aktivitám patří podpora Knihovny Václava Havla a festivalu Open House Praha