Blog

Firemní komunikace

CEO a strategická komunikace firmy

CEO neboli Chief Executive Officer má v rámci strategické firemní komunikace významné postavení. Je hlavním ambasadorem firmy a hlavním pilířem firemní komunikace, protož...

Do Mošnova zamíří automobilka BMW Group

Tisková zpráva vydaná dne 16. října 2024 v Praze a v Ostravě Developerská společnost Concens Investments získala na základě nabídky své společnosti OAMP Holding možnost k...

3 Překážky efektivní firemní komunikace

Na českém realitním trhu je bohužel stále dost společností, jejichž úroveň externí komunikace neodpovídá potenciálu, který mají. Limitem paradoxně nebývá vnější prostředí...

Kupte kolegům netradiční dárek, třeba sešit z kelímků od kafe

Lucie Hyblerová je křehká rusovláska, která vedle výchovy malého synka vede od února 2020 sociální platformu Breakfaststory. Jde o sociální podnikání, které – jak říká – ...

Komunikace top manažerů je v krizových dobách klíčová

Představte si, že převezmete vedení ve firmě, které se roky daří, a nic nenasvědčuje tomu, že by se to mělo změnit. A najednou přijde koronavirus a všechno je jinak. Míst...

Interní komunikace v době krize

Chod firem se v uplynulém měsíci (březen 2020) vychýlil ze zaběhaných pravidel a komunikace s vašimi zaměstnanci se stala stejně důležitou jako s vašimi kl...

Potřebuje vaše firma manažera štěstí?

První setkání s happiness managementem si vybavuji jako dnes, i když se událo před dvěma roky. Byla jsem se tehdy podívat na interiér u jednoho z předních nájem...

Proč mlčet není vždycky zlato

K sepsání tohoto blogu mě inspirovaly dva příběhy z poslední doby a jeden zajímavý text, který mi je pomohl vysvětlit. Ale nepředbíhejme a začněme příběhy: &nbs...

Skrytý pracovní potenciál rodičů s malými dětmi

Když jsem po dokončení vysokoškolských studií začala pracovat v přední české PR agentuře, měla jsem velké štěstí: na svou první šéfovou a na svou první klientku (manažerk...
Starší příspěvky