Interní komunikace v době krize

Fotografie Václava Bacovského z cyklu Sladký život

Chod firem se v uplynulém měsíci (březen 2020) vychýlil ze zaběhaných pravidel a komunikace s vašimi zaměstnanci se stala stejně důležitou jako s vašimi klienty. Jakákoli krize je zátěžovým testem nejen vašeho podnikání, ale také vnitrofiremní soudržnosti.

Každá firma je jiná, vyznává jinou firemní kulturu a je jinak odolná vůči vnějšímu stresu, ale vybírám některé body, které byste nyní měli v rámci interní komunikace zohlednit:

Základní pravidla za všech okolností

I nadále podporujte svůj tým

Pokud vás čekají nepříjemné věci

Tento článek vyšel jako komentář k interní komunikaci v době koronaviru v tištěné verzi odborného časopisu Marketing & Média dne 20. dubna 2020. Děkuji za oslovení a svolení text zveřejnit i na svém webu.

*             *             *

Markéta Miková

PR, firemní a marketingové komunikaci se věnuji od roku 2002. Od roku 2017 působím jako nezávislá PR konzultantka a copywriterka se zaměřením na realitní trh. Více o mně.

Spolupracuji na projektech interní komunikace napříč obory. Využívám svých zkušeností s průběžnou interní komunikací, CSR projekty a pořádáním interní akcí (teambuildingů, školení a výročních prezentací). Ráda poradím s interní komunikací také vám!

RSS