Strategická komunikace

Podnikáte na realitním trhu, máte zajímavé projekty, ale pořádně se o vás neví? Věnujete se firemní komunikaci ad hoc a chybí jí dlouhodobá konzistentní komunikační linka? Mají vaše jednotlivé realitní projekty každý svůj marketing, ale portfolio jako celek zůstává v mlze? Hrozí vám potenciálně krizová komunikace a chcete se na ni profesionálně připravit? 

Pomůžu vám nastavit strategickou komunikaci tak, aby odrážela strategické směřování vaší firmy a podporovala vaši obchodní strategii na českém, popř. středoevropském realitním trhu.     

O strategickou komunikaci se jedná, pokud řešíte:

  • Oznámení realitní akvizice nebo divestice
  • Představení nového developerského projektu  
  • Rozjezd nové realitní firmy nebo realitního fondu 
  • Růst vašeho nemovitostního portfolia
  • Implementaci ESG strategie
  • Profesionální komunikaci top managementu
  • Krizovou komunikaci vaší realitní firmy nebo projektu
   

Co pro vás můžu udělat

Nabízím služby a produkty, které jednak odhalí, co vaši strategickou komunikaci brzdí, a poté pomohou potenciál prezentace vaší firmy a/nebo projektu plně rozvinout.

Jednotlivé služby a produkty můžete volně kombinovat, nicméně doporučuji začít konzultací, během které vybereme službu, která je pro vás v daný moment vhodná.

Strategické konzultace
Strategické poradenství týkající se vaší firemní, projektové nebo produktové komunikace.

Jsou vhodné například když nastavujete komunikaci nového projektu a chcete zpětnou vazbu na vaše záměry nebo když se točíte při řešení nějakého komunikačního problému v kruhu.

Probíhá 60 minut online přes Google Meet.

Komunikační audit
Celková analýza vaší stávající strategické komunikace směrem k vaším cílovým skupinám.

Její součástí je řada praktických doporučení co změnit, aby komunikace byla opět lehká jako vánek.

Strategie komunikace
(firemní, projektová nebo krizová)
Komplexní návrh na období 3, 6 nebo 12 měsíců pro vaši realitní firmu nebo projekt. Zmapuji současný a popíšu cílový stav, doporučím postup, jak jej dosáhnout, definuji klíčová sdělení a formu jejich prezentaci vůči cílovým skupinám. Upozorním na komunikační a reputační rizika.

Komunikační strategie je základní dokument, který můžete realizovat sami, nebo ve spolupráci se mnou či vašimi dodavateli.

Profesionální CEO komunikace
Spojuje firemní komunikaci s osobní prezentací vašeho ředitele/ředitelky nebo firemních ambasadorů. Vždy plně respektuje danou osobnost, rozvíjí jejich emoční inteligenci a podporuje strategické cíle firemní komunikace.

Školení pro top management
(mediální trénink, krizová komunikace)
Příprava top managementu na vypjaté situace při komunikaci s médii, zaměstnanci, zákazníky či regulátory.

Šestihodinové školení je určené pro 1 – 2 osoby, probíhá u vás ve firmě a zahrnuje jak teoretickou, tak intenzivní praktickou část.

Komunikační manuál
(firemní, krizový, tematický)
Interní dokument, který doporučuje postup a řešení obvyklých, ale i nestandardních (náročných) situací.

Interim management strategické komunikace
Převezmu dočasné řízení vaší strategické firemní komunikace (např. po dobu krizové komunikace, nebo než najdete nového zaměstnance), podělím se o své zkušenosti s vaším juniorním zaměstnancem/zaměstnankyní formou mentoringu nebo dočasného stínování.

Copywriting strategické komunikace
(firemní, projektové a krizové komunikace)
Koncipuji texty strategické firemní komunikace v češtině a v angličtině. V rámci tzv. firemní novinařiny vedu rozhovory s top manažery/manažerkami firem a připravuji reportáže z nemovitostních portfolií.

Jak pracuji

Během úvodní konzultace probereme vaše očekávání, upřesníme vaše zadání a výsledek naší spolupráce. Definujeme vstupy, které od vás budu potřebovat, abych mohla s realizací vašeho zadání začít.

Při práci na strategických dokumentech si dělám samostatné rešerše a analýzy, abych si udělala vlastní názor na vaši dosavadní prezentaci.

Pravidelně během 1 – 2 online schůzek ověřuji směřování připravovaných dokumentů, aby stále reflektovaly vaše podnikatelské cíle na realitním trhu.   

Strategické dokumenty připravuji tak, abyste je mohli realizovat sami. Pokud budete chtít na jejich realizaci spolupracovat se mnou, ráda, jen dávám přednost dlouhodobé spolupráci (půlroční a delší). Pokud máte představu spíše o jednorázové ad hoc spolupráci, vhodným formátem jsou konzultace, nebo konkrétně definovaný a časově ohraničený projekt.    

Příprava strategických dokumentů se počítá v řádu týdnů, proto si rezervujte dostatek času. Například oznámení o nové realitní akvizici/divestici zveřejníme do 3 až 4 týdnů od zadání a komunikační strategii zpracuji do 8 až 10 týdnů od předání všech podkladů.

Ceny

Služba Délka trvání Hodinová sazba Cena
Strategická konzultace
(úvodní, jednorázová ad hoc)
90 min 3.000 Kč + DPH 4.500 Kč + DPH
Balíček strategických konzultací 3 x 60 min 3.000 Kč + DPH 9.000 Kč + DPH
Koordinace strategické komunikace
(do 14 hodin měsíčně)
14 x 60 min 2.500 Kč + DPH 35.000 Kč + DPH
Copywriting strategické komunikace 60 min 2.500 Kč + DPH 2.500 Kč + DPH

Ceny školení pro top management firmy, auditu firemní komunikace a zpracování komunikačního manuálu vám poskytnu na vyžádání. 

Další služby zpracování komunikační strategie, CEO komunikaci a interim management strategické komunikace nacením individuálně podle vašeho zadání a předpokládaného rozsahu či intenzity práce.   

 

    Poptávka strategické komunikace

    Jméno a příjmení:

    Vaše pozice:

    Kontaktní telefon:

    Kontaktní e-mail:

    Firma:

    Adresa:

    IČ:

    DIČ:

    Webové stránky:

    O jaký typ služby strategické komunikace máte zájem:

    Váš vzkaz:

     

    Developeři

    Investoři

    Poradci

    Výrobní firmy

    Veřejný sektor