Podnikáte na realitním trhu, máte zajímavé projekty, ale pořádně se o vás neví? Věnujete se firemní komunikaci ad hoc a chybí jí dlouhodobá konzistentní komunikační linka? Mají vaše jednotlivé realitní projekty každý svůj marketing, ale portfolio jako celek zůstává v mlze? Hrozí vám potenciálně krizová komunikace a chcete se na ni profesionálně připravit?
Pomůžu vám nastavit strategickou komunikaci tak, aby odrážela strategické směřování vaší firmy a podporovala vaši obchodní strategii na českém, popř. středoevropském realitním trhu.
Nabízím služby a produkty, které jednak odhalí, co vaši strategickou komunikaci brzdí, a poté pomohou potenciál prezentace vaší firmy a/nebo projektu plně rozvinout.
Jednotlivé služby a produkty můžete volně kombinovat, nicméně doporučuji začít konzultací, během které vybereme službu, která je pro vás v daný moment vhodná.
Jsou vhodné například když nastavujete komunikaci nového projektu a chcete zpětnou vazbu na vaše záměry nebo když se točíte při řešení nějakého komunikačního problému v kruhu.
Probíhá 60 minut online přes Google Meet.
Její součástí je řada praktických doporučení co změnit, aby komunikace byla opět lehká jako vánek.
Komunikační strategie je základní dokument, který můžete realizovat sami, nebo ve spolupráci se mnou či vašimi dodavateli.
Šestihodinové školení je určené pro 1 – 2 osoby, probíhá u vás ve firmě a zahrnuje jak teoretickou, tak intenzivní praktickou část.
Během úvodní konzultace probereme vaše očekávání, upřesníme vaše zadání a výsledek naší spolupráce. Definujeme vstupy, které od vás budu potřebovat, abych mohla s realizací vašeho zadání začít.
Při práci na strategických dokumentech si dělám samostatné rešerše a analýzy, abych si udělala vlastní názor na vaši dosavadní prezentaci.
Pravidelně během 1 – 2 online schůzek ověřuji směřování připravovaných dokumentů, aby stále reflektovaly vaše podnikatelské cíle na realitním trhu.
Strategické dokumenty připravuji tak, abyste je mohli realizovat sami. Pokud budete chtít na jejich realizaci spolupracovat se mnou, ráda, jen dávám přednost dlouhodobé spolupráci (půlroční a delší). Pokud máte představu spíše o jednorázové ad hoc spolupráci, vhodným formátem jsou konzultace, nebo konkrétně definovaný a časově ohraničený projekt.
Příprava strategických dokumentů se počítá v řádu týdnů, proto si rezervujte dostatek času. Například oznámení o nové realitní akvizici/divestici zveřejníme do 3 až 4 týdnů od zadání a komunikační strategii zpracuji do 8 až 10 týdnů od předání všech podkladů.
Služba | Délka trvání | Hodinová sazba | Cena |
---|---|---|---|
Strategická konzultace (úvodní, jednorázová ad hoc) |
90 min | 3.000 Kč + DPH | 4.500 Kč + DPH |
Balíček strategických konzultací | 3 x 60 min | 3.000 Kč + DPH | 9.000 Kč + DPH |
Koordinace strategické komunikace (do 14 hodin měsíčně) |
14 x 60 min | 2.500 Kč + DPH | 35.000 Kč + DPH |
Copywriting strategické komunikace | 60 min | 2.500 Kč + DPH | 2.500 Kč + DPH |
Ceny školení pro top management firmy, auditu firemní komunikace a zpracování komunikačního manuálu vám poskytnu na vyžádání.
Další služby zpracování komunikační strategie, CEO komunikaci a interim management strategické komunikace nacením individuálně podle vašeho zadání a předpokládaného rozsahu či intenzity práce.