Blog

Nejnovější

Co se povedlo

Od září 2017 pracuji jako nezávislá PR konzultantka se zaměřením na reality, development, urbanismus a architekturu. Věnuji se přípravě podkladů pro marketingovou komunikaci firem a jejich projektů. I když je to někdy náročné, jsem za pestrost svých projektů neskutečně vděčná. Podívejte se na to nej...

Milan Brlík: Konfrontace je přirozená a musí být kultivovaná

Rozhovor s Milanem Brlíkem, vedoucím Kanceláře participace na Institutu plánování a rozvoje Hl. m. Prahy, se protáhl o hodinu. Probrali jsme rozdíly v dosahování sousedských dohod ve Velké Británii a v České republice, facilitaci dialogu o veřejném prostoru v české metropoli a pr...

10 zastávek na cestě za dobrým realitním webem

Říká se, že pandemie koronaviru urychlila digitalizaci naší společnosti zhruba o pět let, ale weby některých realitních společností a projektů tomu zatím stále neodpovídají. Online prezentace dnes patří do základní marketingové výbavy realitní firmy nebo projektu, tak si na ní dejte záležet! Co vás ...

Nejčtenější

Jak vytvořit dobrý profil na LinkedInu?

Profil na sociální síti LinkedIn je pro řadu lidí jejich jedinou profesní prezentací v online světě. Tiše předpokládám, že právě Vy nepíšete ve volném čase profesně zaměřený blog, který má tisíce čtenářů apod. V průběhu posledních tří let, kdy se LinkedInem pravidelně zabývám, js...

Sebre: tak trochu jiný developer

Vstoupit do developmentu na Praze 1 chce spoustu odvahy a tým zkušených odborníků. Lokalita je totiž pro developery trnitým územím, ne-li minovým polem, s mnoha omezeními, a proto se jí spíše vyhýbají. Jen co se týče reputace, výstavbou v centru hlavního města můžete hodně ztratit (pravděpodobnost v...

Drn: klenot současné české architektury

Koncem 90. let minulého století jsem po pražské Národní třídě chodila denně. Přednášky jsme měli v sídle FSV UK na Smetanově nábřeží, semináře v Rytířské a na Národní. Pravidelně jsem míjela proluku, kde bylo parkoviště a před ním stánek s novinami a rychlým občerstvením. Ráno před ním občas postáva...

Realitní trh

Milan Brlík: Konfrontace je přirozená a musí být kultivovaná

Rozhovor s Milanem Brlíkem, vedoucím Kanceláře participace na Institutu plánování a rozvoje Hl. m. Prahy, se protáhl o hodinu. Probrali jsme rozdíly v dosahování sousedských dohod ve Velké Británii a v České republice, facilitaci dialogu o veřejném prostoru v české metropoli a pr...

10 zastávek na cestě za dobrým realitním webem

Říká se, že pandemie koronaviru urychlila digitalizaci naší společnosti zhruba o pět let, ale weby některých realitních společností a projektů tomu zatím stále neodpovídají. Online prezentace dnes patří do základní marketingové výbavy realitní firmy nebo projektu, tak si na ní dejte záležet! Co vás ...

5 otázek předtím, než se pustíte do realitního marketingu

Koronavirová krize se stala pro spoustu realitních firem momentem, kdy se začaly zabývat více svým marketingem. Společnosti, které se mu věnují dlouhodobě, se soustředily na maximální podporu probíhajících projektů a svůj komunikační mix obohatily o nové digitální formáty (zejména video nebo podcast...

Firemní komunikace

Kupte kolegům netradiční dárek, třeba sešit z kelímků od kafe

Lucie Hyblerová je křehká rusovláska, která vedle výchovy malého synka vede od února 2020 sociální platformu Breakfaststory. Jde o sociální podnikání, které – jak říká – dělá dobro na třetí. Svým aktuálním projektem “Potěš srdce” propojuje firmy se seniory a samoživiteli, kteří jsou v nouzi, a ...

Komunikace top manažerů je v krizových dobách klíčová

Představte si, že převezmete vedení ve firmě, které se roky daří, a nic nenasvědčuje tomu, že by se to mělo změnit. A najednou přijde koronavirus a všechno je jinak. Místo abyste přemýšleli o nových investicích či akvizicích, obhajujete svůj business model, počítáte ztráty a vymýšlíte způsob, jak sv...

Interní komunikace v době krize

Chod firem se v uplynulém měsíci (březen 2020) vychýlil ze zaběhaných pravidel a komunikace s vašimi zaměstnanci se stala stejně důležitou jako s vašimi klienty. Jakákoli krize je zátěžovým testem nejen vašeho podnikání, ale také vnitrofiremní soudržnosti. Každá firma je jiná, vyznává...

Public relations

PR pro real estate: jak nastavit komunikaci realitní firmy?

Cílem public relations (PR) je vytváření dobrých vztahů s veřejností a budování dobrého jména. Každá realitní firma má svoje zákazníky, kteří se liší podle toho, zda se jedná o developerskou firmu, realitní poradenskou společnost, realitní investiční společnost nebo realitní fond. Kromě komunik...

Jak se platí za PR služby?

Klienti, kteří s PR začínají, se mě pravidelně ptají na to, jak se za PR služby platí. Sepsala jsem přehled nejčastěji využívaných modelů odměňování. Každý z nich se hodí pro jiný typ spolupráce a požadované výsledky. Držím palce, ať vyberete ten pravý. Už ve starém Římě se říkalo clara pacta, ...

Public relations (PR) vs media relations

Vy děláte PR? A to je psaní článků do novin? A proč by měla firma komunikovat? Proč s novináři, nestačí nám sociální sítě? Bojíme se, že nám to novináři (zase) natřou. V poslední době jsem odpovídala na podobné dotazy, a tak jsem si řekla, že část svých argumentů sepíšu do blogového příspě...

Markéta

Co se povedlo

Od září 2017 pracuji jako nezávislá PR konzultantka se zaměřením na reality, development, urbanismus a architekturu. Věnuji se přípravě podkladů pro marketingovou komunikaci firem a jejich projektů. I když je to někdy náročné, jsem za pestrost svých projektů neskutečně vděčná. Podívejte se na to nej...

Můj realitní rok 2020

V letošním roce jsem pracovní čas dělila mezi realitní firmy (90 %) a odborná realitní média (10 %). Témata, o kterých jsem psala v roce 2020 Sustainability Realitní investice a realitní fondy Development kancelářských nemovitostí Development industriálních nemovitostí Stavebnictví Spolupráce v regi...

Můj realitní rok 2019

V letošním roce jsem svůj čas dělila mezi realitní společnosti (80 %) a odborná realitní média (20 %). Pokrývala jsem široké spektrum realitních témat a navštívila řadu odborných konferencí. Témata, o kterých jsem psala v roce 2019:  Čeští investoři na realitním trhu Investování do nemovitostí ...