Služby
Konzultace
Marketingová komunikace
ESG komunikace
Psaní textů
Školení
Jak pracuji
Klienti
Reference
Portfolio
Případové studie
Blog
Nejnovější
Realitní trh
Realitní marketing
Firemní komunikace
PR
Markéta
O mně
Kontakt
Blog
Nejnovější
ESG podporuje dobrou pověst realitní firmy
Díky dohodě členských států Evropské unie o přechodu k zelené ekonomice (Green Deal), platné EU taxonomii, požadavkům investorů na zodpovědné investice a zvýhodněné ...
Co se povedlo
Od roku 2017 pracuji jako nezávislá PR konzultantka se zaměřením na reality, development, urbanismus a architekturu. Věnuji se přípravě podkladů pro marketingovou komunik...
Realitní trh
ESG podporuje dobrou pověst realitní firmy
Díky dohodě členských států Evropské unie o přechodu k zelené ekonomice (Green Deal), platné EU taxonomii, požadavkům investorů na zodpovědné investice a zvýhodněné ...
Milan Brlík: Konfrontace je přirozená a musí být kultivovaná
Rozhovor s Milanem Brlíkem, vedoucím Kanceláře participace na Institutu plánování a rozvoje Hl. m. Prahy, se protáhl o hodinu. Probrali jsme rozdíly v dosahován...
Realitní marketing
10 zastávek na cestě za dobrým realitním webem
Říká se, že pandemie koronaviru urychlila digitalizaci naší společnosti zhruba o pět let, ale weby některých realitních společností a projektů tomu zatím stále neodpovída...
5 otázek předtím, než se pustíte do realitního marketingu
Koronavirová krize se stala pro spoustu realitních firem momentem, kdy se začaly zabývat více svým marketingem. Společnosti, které se mu věnují dlouhodobě, se soustředily...
Firemní komunikace
Kupte kolegům netradiční dárek, třeba sešit z kelímků od kafe
Lucie Hyblerová je křehká rusovláska, která vedle výchovy malého synka vede od února 2020 sociální platformu Breakfaststory. Jde o sociální podnikání, které – jak říká – ...
Komunikace top manažerů je v krizových dobách klíčová
Představte si, že převezmete vedení ve firmě, které se roky daří, a nic nenasvědčuje tomu, že by se to mělo změnit. A najednou přijde koronavirus a všechno je jinak. Míst...
PR
PR pro real estate: jak nastavit komunikaci realitní firmy?
Cílem public relations (PR) je vytváření dobrých vztahů s veřejností a budování dobrého jména. Každá realitní firma má svoje zákazníky, kteří se liší podle toho, zda...
Jak se platí za PR služby?
Klienti, kteří s PR začínají, se mě pravidelně ptají na to, jak se za PR služby platí. Sepsala jsem přehled nejčastěji využívaných modelů odměňování. Každý z nich se...
Markéta
Co se povedlo
Od roku 2017 pracuji jako nezávislá PR konzultantka se zaměřením na reality, development, urbanismus a architekturu. Věnuji se přípravě podkladů pro marketingovou komunik...
Můj realitní rok 2021
V letošním roce jsem pracovní čas dělila mezi realitní firmy (90 %) a odborná realitní média (10 %). Komunikace realitních firem Zajišťovala jsem / konzultovala jsem prez...