Blog

Nejnovější

5 otázek předtím, než se pustíte do realitního marketingu

Koronavirová krize se stala pro spoustu realitních firem momentem, kdy se začaly zabývat více svým marketingem. Společnosti, které se mu věnují dlouhodobě, se soustředily na maximální podporu probíhajících projektů a svůj komunikační mix obohatily o nové digitální formáty (zejména video). Jiné firmy...

Interní komunikace v době krize

Chod firem se v uplynulém měsíci (březen 2020) vychýlil ze zaběhaných pravidel a komunikace s vašimi zaměstnanci se stala stejně důležitou jako s vašimi klienty. Jakákoli krize je zátěžovým testem nejen vašeho podnikání, ale také vnitrofiremní soudržnosti. Každá firma je jiná, vyznává...

Marketingová komunikace realitních projektů v době koronaviru

Pandemie koronaviru zasáhla jako odjištěný granát krajinu (nejen) českého realitního trhu. Opatření nouzového stavu poznamenala především trh s hotelovými a maloobchodními nemovitostmi okamžitým propadem poptávky a otřásla mnohými dlouhodobými smluvními vztahy. Nedostatek stavebních dělníků a leckdy...

Nejčtenější

Sebre: tak trochu jiný developer

Vstoupit do developmentu na Praze 1 chce spoustu odvahy a tým zkušených odborníků. Lokalita je totiž pro developery trnitým územím, ne-li minovým polem, s mnoha omezeními, a proto se jí spíše vyhýbají. Jen co se týče reputace, výstavbou v centru hlavního města můžete hodně ztratit (pravděpodobnost v...

Jak vytvořit dobrý profil na LinkedInu?

Profil na sociální síti LinkedIn je pro řadu lidí jejich jedinou profesní prezentací v online světě. Tiše předpokládám, že právě Vy nepíšete ve volném čase profesně zaměřený blog, který má tisíce čtenářů apod. V průběhu posledních tří let, kdy se LinkedInem pravidelně zabývám, js...

Drn: klenot současné české architektury

Koncem 90. let minulého století jsem po pražské Národní třídě chodila denně. Přednášky jsme měli v sídle FSV UK na Smetanově nábřeží, semináře v Rytířské a na Národní. Pravidelně jsem míjela proluku, kde bylo parkoviště a před ním stánek s novinami a rychlým občerstvením. Ráno před ním občas postáva...

Realitní trh

5 otázek předtím, než se pustíte do realitního marketingu

Koronavirová krize se stala pro spoustu realitních firem momentem, kdy se začaly zabývat více svým marketingem. Společnosti, které se mu věnují dlouhodobě, se soustředily na maximální podporu probíhajících projektů a svůj komunikační mix obohatily o nové digitální formáty (zejména video). Jiné firmy...

Marketingová komunikace realitních projektů v době koronaviru

Pandemie koronaviru zasáhla jako odjištěný granát krajinu (nejen) českého realitního trhu. Opatření nouzového stavu poznamenala především trh s hotelovými a maloobchodními nemovitostmi okamžitým propadem poptávky a otřásla mnohými dlouhodobými smluvními vztahy. Nedostatek stavebních dělníků a leckdy...

Mark Johnson: Vytvářejme kompaktní města malých vzdáleností

Největší světové metropole jsou obětí vlastního úspěchu. Nabízí skvělou práci, bohatý kulturní a společenský život a přitahují tak stále více lidí. Poptávka po bydlení a všech službách v těchto městech však převyšuje nabídku a například ceny bydlení rostou takovým tempem, že nutí nově příchozí hleda...

Firemní komunikace

Interní komunikace v době krize

Chod firem se v uplynulém měsíci (březen 2020) vychýlil ze zaběhaných pravidel a komunikace s vašimi zaměstnanci se stala stejně důležitou jako s vašimi klienty. Jakákoli krize je zátěžovým testem nejen vašeho podnikání, ale také vnitrofiremní soudržnosti. Každá firma je jiná, vyznává...

Proč mlčet není vždycky zlato

K sepsání tohoto blogu mě inspirovaly dva příběhy z poslední doby a jeden zajímavý text, který mi je pomohl vysvětlit. Ale nepředbíhejme a začněme příběhy:  Příběh #1 Jiří působil jako manažer ve větší výrobní firmě. Pracoval v ní několik let, byl oblíbený a měl za sebou prokazatelné úspěchy. Na pro...

Skrytý pracovní potenciál rodičů s malými dětmi

Když jsem po dokončení vysokoškolských studií začala pracovat v přední české PR agentuře, měla jsem velké štěstí: na svou první šéfovou a na svou první klientku (manažerku pronájmů renomované developerské společnosti). Měly jednu věc společnou – pracovní nastavení. Třebaže vychovávaly malé děti (jed...

Public relations

Jak vytvořit dobrý profil na LinkedInu?

Profil na sociální síti LinkedIn je pro řadu lidí jejich jedinou profesní prezentací v online světě. Tiše předpokládám, že právě Vy nepíšete ve volném čase profesně zaměřený blog, který má tisíce čtenářů apod. V průběhu posledních tří let, kdy se LinkedInem pravidelně zabývám, js...

Jak sestavit moderní firemní newsroom?

Na začátku srpna jsem psala pro jeden realitní magazín delší text, který shrnoval situaci na tuzemském rezidenčním trhu a obsahoval vyjádření nejvýznamnějších hráčů. V rámci jeho příprav jsem si poctivě proklikala firemní weby a také sekci nejčastěji nazvanou tiskové středisko. Musím říct, že s...

Pět tipů na psaní úspěšných tiskových zpráv

Kontakt s médii je významnou součástí externí komunikace firmy, instituce, ale i třeba neziskové organizace. Tisková zpráva je jedním ze základních textů, které novinářům poskytnete, a proto je dobré dát si na ní záležet. Téma tiskové zprávy je klíčové I když se vám může zdát, že váš projekt či...

Markéta

Co se povedlo

Od září 2017 pracuji jako nezávislá PR konzultantka se zaměřením na reality, development, urbanismus a architekturu. Věnuji se přípravě podkladů pro marketingovou komunikaci firem a jejich projektů. I když je to někdy náročné, jsem za pestrost svých projektů neskutečně vděčná. Podívejte se na to nej...

Můj realitní rok 2019

V letošním roce jsem svůj čas dělila mezi realitní společnosti (80 %) a odborná realitní média (20 %). Pokrývala jsem široké spektrum realitních témat a navštívila řadu odborných konferencí. Témata, o kterých jsem psala v roce 2019:  Čeští investoři na realitním trhu Investování do nemovitostí ...

Můj realitní rok 2018

V uplynulém roce jsem svůj čas dělila mezi realitní společnosti (80 %) a neziskové organizace (20 %). Pokrývala jsem široké spektrum realitních témat a navštívila řadu odborných konferencí. Realitní témata, o kterých jsem v roce 2018 psala: investování do nemovitostí development kancelářských budov ...