Služby
Strategická komunikace
Marketingová komunikace
ESG komunikace
Individuální konzultace
Klienti
Portfolio
Reference
Případové studie
Projekty
Zážitková pedagogika
Realitní žurnalistika
Architektura zblízka
Umění a reality
Tiskové středisko
INVESTIKA realitní fond
Pražská developerská společnost
Gridarch
Blue Assets
Karimpol
7R
Blog
Nejnovější
Realitní trh
Realitní marketing
Firemní komunikace
Architektura
Markéta
ESG
PR
O mně
Kontakt
Blog
Nejčtenější
Jak vznikaly kanceláře Nano Energies?
Architekt Pavel Kříž vytvořil kanceláře, které zabodovaly v několika interiérových soutěžích a které budou určitě i nadále poutat pozornost. Najdete je na Národní tř...
S Markem Číhalem nejen o uměleckých instalacích v architektuře
Marek Číhal je mimořádně úspěšným představitelem nejmladší generace výtvarných umělců. AVU absolvoval v roce 2013, nicméně jeho kariéra se začala úspěšně rozvíjet již běh...
Drn: klenot současné české architektury
Koncem 90. let minulého století jsem po pražské Národní třídě chodila denně. Přednášky jsme měli v sídle FSV UK na Smetanově nábřeží, semináře v Rytířské a na N...
Visuté zahrady královny Semiramis v Praze?
Jeden ze sedmi divů světa – visuté zahrady královny Semiramis – se podle posledních výzkumů prof. Stephanie Dalleyové z Oxfordské univerzity nenacházely v Babylóně, ale v...
Eva Le Peutrec: česká architektka mrakodrapů
Eva Le Peutrec je česká architektka, která dlouhodobě působí v zahraničí. S rodinou žije v Nové Kaledonii, odkud jezdí za svými zakázkami po celém světě, ale především do...
Potřebuje vaše firma manažera štěstí?
První setkání s happiness managementem si vybavuji jako dnes, i když se událo před dvěma roky. Byla jsem se tehdy podívat na interiér u jednoho z předních nájem...
Public relations (PR) vs media relations
Vy děláte PR? A to je psaní článků do novin? A proč by měla firma komunikovat? Proč s novináři, nestačí nám sociální sítě? Bojíme se, že nám to novináři (zase) natřo...
O nás introvertech
Být introvertem se v dnešní hlasitě soutěživé době nenosí. Lidé, kteří toho moc nenamluví, hlavně poslouchají a o věcech hodně přemýšlí, se bohužel setkávájí s řadou spol...
Pět tipů na psaní úspěšných tiskových zpráv
Kontakt s médii je významnou součástí externí komunikace firmy, instituce, ale i třeba neziskové organizace. Tisková zpráva je jedním ze základních textů, které novinářům...
Starší příspěvky
Novější příspěvky